Varamon

Idag gick vi upp tidigt för att ordna med pastasallad inför en heldag vid Varamon. Bilen skulle också lämnas in på reparation eftersom vår AC sluta fungera för ett tag sedan. Syrran kom runt halv tio och en stund senare åkte vi mot Motala :)

Det var riktigt härligt att sitta där ute i solen. Vattnet var dock ruskigt kallt. Vi lyckades ändå doppa oss 5-6 ggr under hela dagen, men det tog ett tag innan man kom i :P Jag var väldigt noga med att smörja in mig med tanke på att jag brände mig där förra sommaren under ett besök och det var inte nått vidare kul. Men alla tre glömde vi en viktig del av kroppen. FÖTTERNA! Alla hade vi lyckats bränna dom :P Har aldrig varit med om det tidigare och det kanske var därför jag inte tänkte på att smörja in dom heller :D Kommer förmodligen ha ont i ett par dagar, men det får det vara värt för gud vilken härlig dag vi har haft :)

Nu ska vi snart ge oss ner till stan för lite bio. Det blir Bad Teacher med Cameron Diaz i huvudrollen. Håller tummarna för att den är lika rolig som den verkar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback