Åttonde mars

Känner att jag ibland behöver ta några dagars uppehåll från bloggen. Datorn är som sagt inte det första jag tänker på när jag kommer hem från jobbet.

I lördags var vi ju iväg och spelade 3-manna SM i Uppsala. Vi spelade bra, men spärrade inte nått vidare :/ Vi kom på elfte plats och missade alltså final med 3 platser :( Så kan det va! Vi njöt av kvällen genom att sitta i baren i bowlinghallen ;) Vi hade sjukt trevligt!! På söndagen så kollade vi första delen av finalen och åkte sedan hemåt. Har också hunnit jobba två dagar. Igår hade vi avdelningsmöte så jag var hemma rätt så sent. Idag har jag hunnit iväg och träna och har nu hunnit ta det lugnt ett tag :)


Grattis alla kvinnor föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback