"I don't think you know how much it means just to hear the sound of your voice"

Denna vecka har gått fort även den! Nu är det fredag igen och imorgon väntas det Läns-match uppe i Eurobowl :) Hoppas att vi kan vinna denna gång :D Kvällen kommer också att spenderas där, men då tillsammans med släktingar. Käka buffé och spela lite discobowling ;) Firande för mormor som fyller 75 år den 21 mars :)

Sebastian påbörjade "semelbak" (säger man så?!) igår. Idag gjorde vi iordning det sista och nu ligger det en semla i magen ;P Det smakade väldigt bra :) Några av grannarna fick sig en varsin också :) Nu ska jag ta mig en varm härlig dusch, sen är det På spåret som gäller. Hoppas även att jag kan hålla mig vaken längre än till klockan21 ikväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback