"Just follow me all over the world and life won't treat you so bad"

Händer inte nått intressant i mitt liv för tillfället :P Jobb-träning/soffläge-sova ;) Haha, är så otroligt trött om eftermiddagarna och kvällarna så jag är redan i säng runt 21, 21:3o :P Förhoppningsvis ska det väl bli bättre. Håller igång med träningen så gott det går. Kan inte gå på alla pass jag vill och i mellanåt känner jag att det är skönt att bara ha en kväll hemma :) Igår valde jag att hoppa över bowlingträningen. Var ändå uppe med mamma i Eurobowl idag :) Imorrn ska jag ta mig iväg på ett danspass på F&S. Första gången! :S Så jag lär placera mig i skymundan ;) Det kommer förmodligen vara jätteroligt, hoppas på det i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback