"Let 'em say we're crazy, I don't care 'bout that, put your hand in my hand baby, don't ever look back"

Har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna, även idag. I måndags slutade jag tidigt och gick tillsammans med syrran på stan. Blev lite shopping och fika, på kvällen spelade jag korp i Eurobowl, säger bara att vi vann :D
Igår hade jag stängning så jag var hemma sent. Det tråkiga är att jag inte hinner gå på de F&S pass som jag verkligen tycker om :S Och det kommer att fortsätta såna perioder då tiderna inte passar så bra. Ska gå imorgon och på fredag i alla fall :P Börjar känna mig lite osund ;)

Nu ska jag snart ge mig iväg till Vilbergen och försöka träna lite. Får se hur mycket jag orkar. Förhoppningsvis får vi våra New Body varor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback