Släktträff

Vi var uppe i Eurobowl igår kväll, spelade bowling, biljard, dart och åt buffé. Trevlig kväll som man önskar kunde varat lite längre :) Spenderade de sista timmarna hemma hos syrran där vi spelade Tabu, det är ungefär som Alias fast lite svårare skulle jag nog säga :) Himla roligt, blev ju såklart såna där konstiga förklaringar och svar som det alltid blir. Önskar väl att min spelkamrat hade kunnat beskriva lite mer än bara med ett ord... ;)jag fick gissa hej vilt för att försöka få fram rätt svar ;) Haha!

Idag åkte vi hem till mina föräldrar och tittade på finalen i Melodifestivalen som vi missade eftersom vi var iväg hela kvällen igår. Jag tyckte att det var mycket bra låtar än vad det har varit tidigare år. Hade en låt som jag inte var speciellt förtjust i The Playtones :/ Men den vann ju som tur var inte :P Jag hoppades faktiskt på att The Moniker skulle vinna, eftersom den är lite udda och bra :) Men den fick en tredje plats. Tyckte väl kanske inte att Eric Saade skulle vinna, tror inte att den kommer slå så bra. Får hålla en tumme för att den gör det i alla fall :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback