Kärt återseende

Äntligen, efter en väldigt väldigt lång tid så fick jag träffa min underbara vän Louise. Igår kväll träffades vi på Hugo´s tillsammans med andra bekanta ansikten :) Det blev mycket snack och lite bowling :) En himla trevlig kväll som tog slut alldeles för snabbt :/ Jag gick och la mig runt kvart i tolv på natten :P Så sent har jag aldrig gått och lagt mig under en arbetsvecka! Jag brukar stupa runt halv tio, tio senast :P

Idag har jag jobbat, kort dag som tur var. För jag kan ju inte säga att jag var jättepigg direkt :) Efter jobbet mötte jag upp syster på stan. Vi gick runt en liten stund innan vi käka lite lunch. Senare anslöt sig även mamma. Vi hade bestämt att vi skulle titta på klänning åt mig till bröllopen som jag ska på i sommar. Efter ett evigt letande och testande, mestadels i affären Kings så hittade jag äntligen en helt underbar klänning. Kosta va den kosta vill, den skulle jag ha och den köpte jag. Det är nog det dyraste plagget jag inhandlat, i alla fall vad jag kan minnas :P Är i alla fall jättenöjd! 
Tro det eller ej, jag orkade också med ett F&S-pass efter det eviga springandet på stan :) Jag är helt slut som människa just nu men ska försöka hålla mig vaken under ännu ett spännande avsnitt av Criminal Minds :D 


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack själv, vem behöver grabbarna liksom? ;D

2011-05-08 10:20:16
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback