Strul med internet

Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder från helgen och berätta lite kring det, men vårt internet har fått för sig att sluta fungera så tyvärr kan jag inte göra det inlägget :/ Jag får uppdatera genom mobilen istället :) Hade en kort arbetsdag idag, det kändes ganska skönt efter att ha varit borta hela helgen :) Redigerade lite bilder efter jobbet innan jag tog mig ner på ett Afropass :) Jag har helt glömt bort hur roligt det är!! Som tur var hade han ett gammalt pass så jag hade inga problem att hänga med :P Stegen föll sig ganska naturligt trots att det nästan var ett år sen sist :) Minnet sviker inte alltid i alla fall ;) Imorgon blir det en lång dag. Jag har stängning och sedan har vi även gårdsfest så det blir väl sängen direkt när jag kommer hem skulle jag tro :) Nu ska jag titta klart på CSI, därefter blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback