Trevligt sällskap!

Igår morse satt jag bänkad i Eurobowl för att titta på Spader Dam och Team X-Calibur's match. Den blev inte direkt så spännande som jag hade trott från början :) Redan avgjord efter tre.  Åkte därefter hem, käka lite innan jag tog mig ner till stan för att möta upp Matilda. Vi tog oss en lång och härlig promenad, först neråt Drottninggatan och därefter gick vi bort till Strömmen. Vi bevittnade en andfight som även Matilda sa kunde ha slutat med ett andmord :P Den ena anden höll nämligen på att dränka den andra ;) Det slutade i alla fall lyckligt. Den elaka anden gav upp :)

Vi tog oss en fikastund på Färgargården, det behövdes då jag hade fått en sån fruktansvärd skoskav på båda mina fötter :/ Usch och fy. Men jag var ju illa tvungen att genomlida hela promenaden hem. Väl hemma hos mig bestämde vi oss för att äta middag tillsammans eftersom våra karlar fortfarande var i bowlinghallen och inte skulle komma hem på flera timmar. Vi lagade mat och kika på film. Vi hann faktiskt med en hel del innan Sebastian, Micke och Tommy kom hem :) En väldigt trevlig lördag måste jag säga :)

Idag tog jag mig en promenad till Smedby eftersom min cykel stod hemma hos mina föräldrar. Passade på att sola, blev säkert tre timmar :) Brände mig lite grann så det är tydligen dags att redan nu skydda sig med solskyddsfaktor. Är rädd för att bränna mig, gör ju så fruktansvärt ont och sen är det inte bra :/
För tillfället sitter jag och funderar på när min gubbe kommer hem. Börjar bli hungrig, är ju middagsdags snart :)
Finalspelet uppe i Eurobowl slutade precis som jag hade hoppats och trott. Spader Dam och Full House tog SM-guld. Heja Skåneland kanske man ska säga då ;) 


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack! :)

2011-05-11 13:09:01
URL: http://matildabacker.blogg.se/
fridus.

tack för stödet i helgen :)

2011-05-12 17:55:53
URL: http://fdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback