♥ 1 vecka ♥

Idag är det 1 vecka kvar till det magiska datumet 23:e novemberDock föder enbart 4% just på BF-dagen så chansen till att vi ska få vår lilla just då är ganska liten. Men eftersom slemproppen (trevligt värre!!) började släppa i måndags hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan det är dags! Jag räknar med att gå över men hoppas att det bara är några dagar i såna fall :) Hur som haver så är det inte långt kvar tills vi äntligen får hålla i vårt lilla underverk

Har varit förbi jobbet idag och hälsat på. Det var trevligt att få prata av sig med kollegorna men också att få träffa på barnen. De stirrade lite konstigt på mig till att börja med och blev jätteblyga men vågade sig fram till slut för att kramas och sitta hos mig. Gud vad jag saknar att jobba!! Mina små barn och mina underbara arbetskamrater! Men jag kan ju som sagt alltid hälsa på, bor ju så nära :)

Nu under kvällen har jag befunnit mig i bowlinghallen. Diskuterat lag, tittat när tjejerna tränat och haft möte. Nu ska jag och mitt hjärta luta oss tillbaka i soffan, titta på film och bara va!



Kommentarer
Anna-Clara

Läser din blogg varje dag! Det är spännande att följa dig tycker jag! Kommer själv ihåg den eviga väntan!! Jag fyller år den 23 november,, det är en mycket bra dag...hehe! Då får vi vänta och se hur det blir.Kram och Lycka till

2011-11-16 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback