11-11-11

Idag skulle ha varit min sista arbetsdag, tolv dagar innan BF. Jo jag kanske var lite väl optimistisk :P Hade jag fortfarande jobbat så hade nog den lilla redan varit ute ;) Och ja, många tyckte att vi skulle få just denna dag för att få det unika datumet 11-11-11, men något barn kommer inte att titta ut idag i alla fall :) Om det inte skulle gå väldigt, väldigt fort :P

Har sovit väldigt illa inatt igen. Så fort jag vänder mig så vaknar jag för det smärtar i hela bäckenet, såväl bak som fram :S Igår kom jag knappt ur sängen för det kändes som att någon hade misshandlat mig i just det området :/ Känns lite bättre idag, men långt ifrån bra... Har en liten halvdålig dag, men det är nog tillåtet. Trött på all vätska i kroppen, det spänner i fötter, tår, händer, fingrar och ansikte :( Känns nästan som att man skulle kunna explodera :O

Det här är bland de första bilderna som jag tagit på "hela" mig sen en väldigt lång tid tillbaka. Jag har inte riktigt trivts med mitt nya utseende med tanke på hur vältränad jag var innan. Ja det har tagit lite hårt på mig samtidigt som det för med sig något alldeles underbart! Tanken slog mig förra veckan att jag inte hade ett enda kort och att jag förmodligen inom några år skulle ångra mig djupt, även om jag inte tycker om att se dom nu :P Det blir något att titta tillbaka på och minnas :)


Kommentarer
Anonym

Du är vacker

2011-11-11 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback