Dagarna går...

Var väldigt trött hela förmiddagen så jag höll mig mest i soffan :) Tog tag i den sista tvätten och är nu klar :) Alla bebiskläder + lite annat är tvättat :) Imorgon när allt torkat ska jag ta mig an BB-väskan. Jag ska även ta mig till bowlinghallen, har nog inte varit där på typ en månad :P Är ju match i helgen så lagen ska tas ut och diskuteras. Kan vara bra att komma iväg lite också för idag har jag inte varit speciellt aktiv :P Känns mest som att dagarna är en lång väntan, en väntan på att nästa dag ska komma och gå. Det blir väl lätt så :) Måste försöka sysselsätta mig lite mer helt enkelt. På torsdag ska jag i alla fall träffa syrran på förmiddagen :) Känns fortfarande konstigt att inte ha några måsten :S Man blir lätt lat då. Det måste bli ändring på det :D

Som Sebastian sa, det känns väldigt konstigt att se små bebiskläder hänga på tork :) Men snart kommer det bli en vanlig syn :) Ibland längtar jag så mycket att det gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback