Första Advent

Första advent är här. Sebastian har åkt till Västerås för att fira sin lillasyster som fyller år på tisdag. Tänka sig att han vågar åka iväg ;) Men det ska nog inte hända nått :) Själv ska jag på adventsfika hemma hos mormor under eftermiddagen :)

Igår skulle jag ha coachat tjejerna, men va så fruktansvärt trött efter en riktigt dålig natt (säg vilken natt som jag sovit bra sista tiden?!) Bestämde mig i alla fall för att ta mig dit och vara åskådare. De var riktigt duktiga och spelade riktigt bra. Matchen slutade 19-1 med siffrorna 6486 :O Rolig avslutning på säsongen :)
På eftermiddagen åkte jag med till Motala för att titta när Sebastian skulle spela match. Den blev inte heller speciellt spännande när det var klart efter tre serier :) Men träffade lite folk och sånt är ju alltid trevligt :D

BF+4... hur länge ska vi få vänta på dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback