Nervpirrande!

Idag har jag fått vara med om två nervpirrande matcher. Matcher där det är för jämt och spännande att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen :P Tyvärr slutade den ena med förlust, men den andra lyckades Baltzar rädda till 10-10. Vet inte riktigt hur man ska sammanfatta det hela, men de kunde ha gjort det lite bättre. De kunde så gott som vunnit båda. Men men, det blev som det blev.

Nu är vi hemma igen. Blir en väldigt lugnt lördagkväll. Hjärtat har gått och lagt sig en stund, han är precis slut stackarn ♥ Själv är jag inte lika trött, blev lite piggare nu när vi kom hem. Jag lär väl sitta här en stund och därefter röra mig till soffan :P Imorgon ska mina tjejer spela och jag ska coacha :) Jag är ganska så säker på det i alla fall, bebisen kommer nog vara kvar i magen i över en vecka till. Har fått den känslan :)

© Matilda Wik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback