Shopping med pappa :)

Har varit iväg och shoppat med min kära far idag :) Jag var på jakt efter en filmkamera, en väldigt viktig sak som jag bara måste ha när bebisen är född! :) Vill ju inte bara ta kort på det lilla underverket :) Fyndade en Canon inne på Elgigatens outlet efter att ha varit runt och tittat en del :)

Väl hemma när jag packar upp den och ska ladda batteriet så saknas det delar :/ Så himla typiskt!! Fick ringa pappa igen och vi åkte tillbaka ut. Där kan de inget göra mer än att beställa hem den saknade delen, alltså själva laddningsanordningen. Den ska komma på tisdag så nu måste jag vänta tills dess innan jag kan testa kameran :( Men men, det ordnade sig ju till slut :D

Nu ska jag snart till Eurobowl för att kika på mamma :) Mitt hjärta är nu påväg till Stockholm för sin andra match. Hoppas det går bra för dom! :) De spelade lika i Nyköping alldeles nyss och gjorde väldigt bra siffror :) Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback