Shoppingtur med syster

Nyss hemkommen från Hageby Centrum där jag spenderat ett par timmar tillsammans med syster :) Köpte de två första julklapparna, men handlade även en jättefin dress från Newbie (kunde inte motstå, den var ju såå fin!!) och en ljuslykta i form av ett litet hus på Village :)
Vi lunchade på Lindahls och det blev den bakade potatisen även denna gång. Den var ju så fruktansvärt god sist och även nu :P Vi blev sittande där ett bra tag för vi var båda väldigt trötta i kropparna. Tog en kort vända efter också men det var knappt att min kropp klara av den lilla biten jag hade hem :S Nu har jag väldigt ont och lär väl ha resten av dagen/kvällen/natten! Så är det när man rör på sig. Tyvärr satte det inte igång några värkar :P Men det var väl tur det med tanke på den roliga bowlinghelg som väntar :D

Nu ska jag lägga mig och vila i soffan ett tag och ikväll väntas det besök som sagt :) Det ska bli trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback