"There's a fire starting in my heart"

Var väldigt trevligt att träffa på brudarna idag :) och allt var sig likt i hallen :P Nu får vi se om jag kan vara med och coacha på söndag, så att den lilla inte har bestämt sig för att komma ut tidigare :) Men det tror jag inte :)
Den här dagen har väl varit sisodär... sov väldigt dåligt inatt. Ryggen mår inget bra eftersom jag belastar den på helt fel sätt förmodligen :/ Ont mellan skuldrorna, nere i svanken och även uppåt axlar och nacke. På nätterna när jag vaknar är det oftast för att axlarna gör ont, att händerna somnat eller att det värker i mina fingrar. Har fortfarande mycket vätska i både händer och fötter. Det komiska är att jag inte har haft några förvärkar på väldigt länge, inga långvariga eller smärtsamma sådana. Sebastian och jag pratade senast om det igår, och vad händer inatt(!?) jo jag får väldigt väldigt ont. Tänk er riktig mensvärk så förstår ni :S Inte särskilt trevligt men ändå skönt, jag hoppades ju att det skulle hålla i sig men det gjorde tyvärr inte det :( Nej usch så jag klagar! Allting är ju inte dåligt men det är väl lättare att klaga nu när det snart är slut. Snart slipper man känna sig som en uppsvälld padda lika smidig som Agda 87 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback