En väldans massa bowling :)

I helgen blev det mycket bowling, inget spel för min del men mycket hejande :) I lördags spelades 3-manna DM i Vilbergen där både mina tjejer och min sambo deltog. Det blev DM-guld till tjejerna och både DM-guld + silver för grabbarna :D Därmed kvalificerade sig lagen vidare till 3-manna SM :) Heja Heja!! :D Direkt efter åkte vi upp till Västerås och hälsade på Sebastians familj. Var ett tag sedan sist, har för mig att det var under vår semester som jag träffade dom senast :S Igår bar det av till Sala där Sebastian och Lagge skulle spela AgDa-mixen. Det började väldigt bra men sedan gick det lite utför, de var inte långt från en finalplats vilket var väldigt tråkigt :/ Får hoppas de lyckas bättre i november när de ska spela Mix-SM! Det blev middag i Västerås innan det var dags att åka mot Norrköping. Vi var i stan runt kl. 21 så det blev sängen ganska direkt :) Kändes i kroppen idag att det har varit fullt upp i helgen :) Även om jag kanske inte varit så aktiv ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback