Hemma från jobbet...

Efter en lång härlig promenad igår så gav plötsligt ryggen upp. När vi kom hem strålade smärtan ner i mitt högra ben så jag kunde knappt gå :S Natten var lite jobbig.. vakna flera gånger och kunde inte riktigt ligga bekvämt för det gjorde ont. Idag när klockan ringde gick jag upp som vanligt, åt frukost men kände att det inte var tillräckligt bra i ryggen så jag valde att stanna hemma och vila upp mig. Kommer förmodligen råka ut för mer och mer sånt här nu så det är väl bara att bita ihop :/

I lördags följde jag som sagt med till Skövde och Mariestad för att coacha tjejerna. Matchen i Skövde blev en riktig rysare, men det gick åt rätt håll och vi vann med 11-9 :D En härlig seger! Matchen i Mariestad däremot var väldigt tung och vi hade förlorat efter tre serier. Vi hade inte mycket att säga till om, men 2 poäng fick vi med oss hem och det är helt klart godkänt! :) Nu på lördag har vi vår sista bortasväng med A-laget, därefter är det bara hemmaspel som gäller fram till nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback