Höstpromenad + besök på MVC

Första lediga dagen idag :) Tog mig en lagom lång promenad på förmiddagen och det var hur skönt som helst. Strålande sol och det var riktigt varmt :) Hoppas att det håller i sig hela veckan nu som de lovat!

Vi har precis kommit hem från ännu ett besök hos barnmorskan. Trots att jag samlat på mig väldigt mycket vätska sista veckorna så såg mina värden bra ut. En riktig lättnad för jag har ingen som helst lust att drabbas av hf :( Hoppas på att svullnaden i händer, fötter och ansikte blir bättre nu när jag är hemma och kan rå om mig själv :)
Sedan fick vi även chansen att se en liten glimt av vår skatt via ultraljud. Barnmorskan har vid de senaste besöken försökt ta reda på hur han/hon ligger i magen, men inte riktigt fått grepp om det. Så hon tog till ultraljudet. Blev bara en snabb titt men det var ändå väldigt roligt att få se :) Tydligen så ligger den med benen mest åt höger, vilket vi förstått eftersom det ofta är där som jag får mig många obehagliga smällar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback