Hur länge till kommer det att gå?!

Tidigare så har min kropp klarat av en arbetsvecka innan det börjat värka i rygg och ben. Då har jag haft helgen att vila upp mig på för att sedan komma tillbaka utvilad veckan därpå. Idag sa ryggen ifrån redan på förmiddagen :/ En tur till skogen sen var det kört. Fick en oerhörd smärta i ländryggen, det blir då väldigt jobbigt att sätta sig ner för att sedan resa sig upp igen. Likaså att gå. På eftermiddagen/kvällen blev det värre och det började även värka i ljumskarna när jag gick. Jag hade tänkt jobba till den 11:e november, ca 1 ½ veckan innan BF men jag börjar nu tvivla på att det kommer gå :( Jag får helt enkelt ta en dag i taget och hoppas att det kommer fungera.

Över till något annat. Idag bestämde jag mig för att jag måste göra något åt mitt hår, och det innan bebisen kommer för då lär jag inte ha mycket tid till annat än henne/honom. Så nästa vecka är det dags :) Har länge funderat på hur jag ska ha det. Tyckte väldigt mycket om att ha kort, stylat hår men saknar även mitt långa. Nu ska jag försöka få en frisyr av det jag har och sedan får jag suga på karamellen ett tag :P Man kan ju inte både ha kakan och äta den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback