Numera coach

Igår coachade jag tjejerna och det blev en överlägsen seger med siffrorna 19-1 :) De var grymt duktiga och det var en stolt coach som tackade för matchen :D Konstigt nog så saknade jag inte direkt spelet i sig. Jag var nöjd med att kunna få gå bakom och stötta tjejerna. Skönt att känna så och inte ett enormt sug efter att själv spela :)

Idag åkte jag med upp till Eurobowl för att kika på mamma. Det gick sisodär för henne. Får hoppas att det släpper snart och att hon kan få till det lite bättre :) Men de vann till slut, vilket är huvudsaken :) Mycket annat har jag inte gjort den här helgen. Känner nu att det skulle vara skönt att gå och lägga sig en stund och vila. Sover ju som sagt inget vidare om nätterna :/ Vaknar alltid runt klockan 3 för att jag behöver besöka toaletten och därefter har jag väldigt svårt att somna om och sova fram tills jag ska upp. Blir väldigt oroligt vilket gör att jag inte får tillräckligt med sömn :(

Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka. Har fem kvar innan det är tänkt att jag ska gå hem, frågan är ju om jag orkar fem veckor till... det lär märkas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback