♥ Så nära men ändå så långt ifrån ♥

Idag gick vi in i vecka 37 :) Tänk att vi kommit så långt, men ändå känns det som att man är så långt ifrån. För det är ju nästan nu som tiden går alldeles för sakta :P Kan inte riktigt släppa tankarna ifrån det heller utan jag går mest runt i en bubbla och tänker på det lilla knytet där inne. Får försöka sysselsätta mig med saker för att få tiden att gå, någon som kanske har något tips? :) Nästa vecka är första veckan på min långa ledighet. Hoppas på fint väder för då blir det en del promenader, sen lär jag säkert kunna ta tag i det mer praktiska här hemma som att städa och tvätta :P Det rekommenderas att man ska packa BB-väskan nu med så kanske kan ta tag i det också. Det kan också vara läge att tvätta upp alla bebiskläder, från och med nu kan ju vår bebis komma när som helst och då gäller det ju att vara redo :)


Kommentarer
josefine

Shiiiiit vikken mage du har nu du... Har du nåt för dig imorrn efter tolv? Eller ska vi ta en date??? Kraam

2011-10-27 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback