"You can hate but never break me"

Vet inte varför jag skriver här idag, har inget speciellt att berätta faktiskt :P Har varit allmänt trött hela dagen så det var inte jätteroligt att jobba fram till halv fem, men det gick :) Gick in i vecka 34 idag ♥ Det börjar närma sig sakta men säkert :) Blir mer spänd för varje dag som går! Sista tiden har rörelserna i magen blivit mer och mer intensiva, eller hur ska jag förklara. De är faktiskt ibland väldigt obehagliga och även smärtsamma. Finns inte mycket yta att röra på sig där inne :P Det har dock blivit mycket bättre på nätterna. Nu vaknar jag inte av ett världskrig i magen utan bebisen verkar även den sova :) Det har blivit lite värre med andningen för jag har fått ett större tryck över revbenen vilket gör att jag måste sitta ganska upprätt för att det ska kännas bekvämt och bra.
Imorgon är det äntligen fredag igen! Helgen kommer vara ganska lugn. Ska coacha a-laget på lördag eftermiddag, sen måste jag ringa min kära mamma och se om hon ska spela nått i helgen. Var ett tag sen jag var uppe och titta på henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback