Ännu en vecka har gått

Ännu en vecka avklarad och det har varit en tuff en :S Det känns att kroppen inte riktigt är som den brukar och graviditeten börjar sätta sina spår. Är fasansfullt trött, har ofta spänd och hård mage pga av sammandragningar vilket gör det svårt att röra sig och även att jobba. Men än så länge fungerar det.

Har varit ute på golfbanan tillsammans med Sebastian och Micke nu på kvällskvisten. Skönt med en promenad i det underbara vädret, tyvärr blev jag inget piggare :P Ska snart åka in till stan för att träffa Louise som kommit hem från Menorca. Blir inte så långvarigt då jag ska upp kvart över 5 imorgon bitti :S Dubbelt borta i Karlskoga och Örebro. Ska bli riktigt roligt :D Kommer bli min sista spelhelg, sedan kommer jag enbart vara med som coach eller åskådare :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback