Trött på att vara trött :(

Jag blir mer och mer trött på att alltid vara trött. Idag hade jag verkligen hoppats på att kunna gå på Dans Fuego på F&S.. men jag har absolut ingen ork :( vilket gör mig väldigt ledsen... men det är bara inse att det kommer att vara så i två månader till och säkert flertalet veckor efter det. Jag har bara svårt att acceptera det.

Idag träffade jag syster nere på stan. Vi gick runt en sväng och sedan satte vi oss ner för en fika och planering inför lördagens Ullaredsresa :) Den ser jag verkligen fram emot! Det ska bli riktigt roligt, dock inte att gå upp klockan 4:15 :S Mitt i natten! Men det tar ett tag att åka dit och ska vi va där i skaplig tid så måste vi. Har hela söndagen att ta igen mig sen!

Tror för övrigt att bebisen håller på att fixera sig. Har haft kommande molvärk i ett par dagar och det har jag inte haft sen början av graviditeten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback