BVC

Igår var det ju äntligen dags för BVC-besök :) Alltid lika spännande att få reda på hur mycket han växer. Jag hade väl trott att han skulle väga lite mindre än vad han gjorde :P Längden hade jag nästan rätt om. Vår "lilla" kille väger nu 7610 gram och är 65,5 cm lång. Jag hade väl i alla fall trott 66 cm och att han skulle väga strax över 7 kg ;) Haha, men han följer sin kurva jättefint! Efter besöket mötte vi upp syster/moster och lilla Malte på stan. Tog en fika och gick en vända. Som alltid var jag på F&S på kvällen :)

Nu ska vi snart ta oss en promenad i det vackra vädret. Hoppas bara på att det är lite varmare i luften idag än vad det var igår :) I eftermiddagen får vi besök av prästen som ska döpa Zacharias :)

Lekmattan som vi köpte åt Zacharias när vi var på IKEA i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback