Prästbesök, trasig vagn & dagens bäbis

Prästen har varit här och allt är nu klart inför Zacharias dop, eller i alla fall det kyrkliga :P Resten kommer vi ju få ta tag i på lördag och söndag :) Ska bli himla roligt! Något som är mindre roligt är att barnvagnen än en gång är trasig!! Vi köpte den av en arbetskamrat till Sebastian och redan första veckan när vi började använda den så upptäckte jag att bromsarna inte fungerade. Igår så ramlade ett av hjulen av och går inte att sätta fast. Det sitter ju men kan när som helst ramla av. J*vligt frustrerande då jag gärna vill gå ut och gå ofta. Nu blir jag helt låst eftersom jag inte kan ta mig nånstans när jag är själv hemma med Zacharias. KUL!!! Skulle helt enkelt köpt en ny från början då hade vi i alla fall haft garanti på den.

Snart kommer syster hit. Ska umgås ett litet tag :)
Här kommer dagens bäbis igen :) Hade tänkt försöka lägga ut det, kanske inte varje dag men så ofta jag kan :)
Väldigt enkelt idag med vit body och svarta mjukisbyxor. Dregglisen är en present från Lisa Holmström. Kan ju göra en snabb recension av den här. Tyget på framsidan är riktigt mjuk och på baksidan är det något slags fleece som är mjukt och härligt. Passformen är perfekt. Den är lagom stor för vår lilla kille och den sitter jättebra runt halsen. Går att justera storleken då det finns två knappar bak i nacken. Zacharias är väldigt nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback