1:e April

Igår blev det en heldag i Linköping :) Vi åkte till IKEA på förmiddagen. Där köpte vi barnstol till Zacharias + en mjuk lekmatta :) Det är ju bara 4 dagar kvar till han blir 4 månader och då har vi faktiskt tänkt att han ska få smaka på lite mat :) Ska bli riktigt roligt, spännande att se hans reaktion :) Över till gårdagen :P Vi käkade thaibuffé, matade grabbarna och satt och prata i nästan två-tre timmar :) Runt halv fem rörde vi oss utåt för att åka hem till Madde för lite klädvisning. Det var jätteroligt att träffa henne och hennes familj. Vi har inte setts sen gymnasiet typ ;) Kläderna från Me&I var som väntat hur fina som helst!! Kunde ha köpt halva kollektionen! Blev i alla fall tre plagg till Zacharias. Får visa dom sen när vi fått hem kläderna :) Älskar kombinationen brun, orange, röd och turkos. Vilket dessa plagg är :) Hoppas att man kan gå på fler visningar.

Vi var hemma rätt så sent, runt tio halv elva på kvällen. Matade skrutten som var helt slut efter alla dagens intryck :) Han var så snäll hela dagen, sov knappt ingenting. Två powernapps på cirka 20 minuter :) Han slockna ganska fort efter han hade ätit :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Pratade med syrran igår om att vi skulle iväg och titta på vår kusins utställning, men tror nog att hon är lika trött som jag :P Måste i vilket fall gå ut på en promenad, kan inte sitta inne hela dagen!

Imorgon är det dags för BVC-besök. Jag undrar hur mycket du vuxit mitt barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback