Dagarna som varit :)

Hoppsan! Då har man glömt att uppdatera bloggen igen :P Sist var det hur Zacharias upplevde mat. Han har fått smaka några gånger till och det har gått bättre, han förstår mer hur han ska göra. Men igår reagerade kroppen på att den inte bara får ersättning och bröstmjölk. Han var hemma hos sin gammelmormor medan jag var iväg på F&S. Han hade varit väldigt ledsen, inte velat äta och magen var stenhård och uppblåst. Fick höra idag av hans farmor att de kan reagera så när de börjat äta mat. Vi kanske ger honom varannan dag nu istället för varje. Vi var även förbi affären nyss och köpte barnmat. Päron/aprikos puré och majspuré. Får se om det blir lite bättre. Det är ju inga rotfrukter men päron kan ju sätta fart på magen det med :P

Idag har jag varit förbi hemma hos mormor och slipat ner den sista lådan på byrån. Nu ska det köpas färg så jag kan måla den :) Ska bli himla roligt att få den färdig.
Och en sak till! Vi bokade klippning idag, så på fredag blir jag korthårig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback