En dag på landet

Igår åkte jag och Zacharias ut till Mauritzberg. Min syster med familj har bott där ute ett par dagar den här veckan ihop med pappa och mamma. På eftermiddagen skulle även min faster, hennes man och min farmors syster komma dit. Tyvärr jobbar Sebastian eftermiddag den här veckan så han kunde inte följa med :(
 
Vi gick på en längre promenad, upp till slottet, förbi de nybyggda husen, golfbanan och sedan tillbaka. Det blev lunch, därefter fika när resten av gästerna hade kommit dit. På kvällen grillade vi, smakade riktigt bra!!
 
Det var inte jättevarmt men ändå ganska behagligt. Var sjukt mycket mygg, så stackars Zacharias är precis rödprickig i pannan idag :/ Jag själv kunde ju ta på mig myggmedel och klarade mig undan med ett par stycken bett. Tyckte ändå att vi fick undan alla mygg men de lyckades komma åt honom ändå, även Malte hade fullt av bett över hela ansiktet och uppe på huvudet :S
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback