1:e februari

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Lillkillen fick vara hemma hos gammelmormor från halv två till ungefär klockan halv fem, fem på kvällen. Vi plockade här hemma och städade. Pinsamt att erkänna men julgardinerna åkte inte ner förrän igår :S Men det är himla svårt att få saker gjort här hemma nu för tiden! Nu är det i alla fall klart :)

Idag hade jag hoppats på att få komma ut på en längre promenad, men det blev inte så. Det snöade något så förbannat under hela dagen. Jag kom till Hageby Centrum i alla fall för att göra mina ärenden, men raka vägen hem efteråt. Himla trist! :( Får hoppas att det inte blir så kallt som de sagt att det ska bli imorgon, så vi kan ta oss en längre promenad då istället.

Nu under kvällen kom mamma på besök en stund innan hon skulle vidare till bowlinghallen och träna. Zacharias var inte så jätteroad utan ville mest bara ligga vid bröstet och äta ;) Vilket han även gör för tillfället! Hoppas han blir nöjd snart så jag själv kan få nått i magen. Var ett par timmar sen om man säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback