L-300

Vaknade upp till strålande sol och det såg ut som att det skulle hålla i sig hela dagen :) Tog det lugnt på förmiddagen och Zacharias fick ligga i sitt babygym igen. Han låg väl där i någon halvtimme tills han tröttnade och ville upp i famnen. Framåt eftermiddagen mulnade det helt plötsligt på utanför och det började toksnöa! Och jag som hade hoppats på att få gå en promenad i det fina vädret :/ Istället var det bara packa på sig en massa kläder, dra på sig luvan och ge sig ut i snöstormen. Är dock väldigt tacksam att jag gjorde det för det var himla skönt att komma ut och få lite frisk luft även om det var lite småjobbigt :P Lillkillen låg i alla fall väldigt skönt i vagnen och somnade efter en stund.


Var ju förbi apoteket igår. Har fått sån fruktansvärt torr hy på sista tiden och tog mig nu i kragen och köpte produkter för just detta. Hoppas nu verkligen att L-300 serien hjälper! Får nog ge det ett par veckor :)

Nu börjar lillkillen vakna till här, dags att avrunda. Har dock en fråga. Har upptäckt att han numera, väldigt ofta förknippar amningen med sömn. Vilket jag försöker att avvänja honom vid. Väldigt svårt! Någon som kanske har ett bra tips på hur man kan få honom att sluta med det och komma till ro och somna på ett annat sätt? Annars får jag väl googla ;) har blivit rätt duktig på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback