Mammajympa

Igår var jag och lillkillen hemma hos min syster. Träffade även syrrans arbetskamrat och hennes lilla kille som inte är så liten längre :P snart 5 månader och han har växt hur mycket som helst sen jag såg honom sist. Det får en att inse hur skrämmande fort det går :S Vill ju att min lilla pojke ska vara så här liten jämt!! Hade i alla fall jättetrevligt och den blev en timmes promenad hem senare på eftermiddagen. Skönt!!!

De senaste dagarna har jag varit så otroligt trött, konstigt med tanke på att jag börjar röra på mig mycket mer och jag tycker ju att jag borde få mer energi?! Imorse var det med andra ord rätt jobbigt att stiga upp ur sängen. Zacharias har legat hos mig hela natten också så jag har inte sovit något vidare :/ Jag kom trots allt iväg till F&S. Blev en 30 minuters promenad in till stan och därefter ett Step-pass :) Medan jag satt och väntade på att passet skulle börja tittade jag på alla mammor och deras bebisar som var på mammajympa. Fick mig verkligen att sakna min lilla pojke :( Jag hoppas att jag kanske kan komma iväg på nått sånt pass varefter. Men jag vill nog att han ska bli lite äldre först så att han kan ligga själv och roa sig lite medan hans mamma studsar runt :)

Mycket annat har inte hänt idag. Vi (jag och Zacharias) somnade i soffan och sov en stund under eftermiddagen. Det behövdes nog :P Nu ligger han och sover igen, får se hur länge han fortsätter göra det :)
Imorgon är det fredag igen, helt otroligt va fort veckorna går!! Det blir nog en barnvagnspromenad och inte mycket mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback