När man inte trodde det kunde bli värre...

Ja, denna helg har varit lite uppeochner. Mycket tankar som snurrat i huvudet om man säger så. I lördags åkte vi till Fagersta där Sebastian skulle tävla. Gick ganska bra med lillkillen förutom att han som alltid kräks nått fruktansvärt. I helgen var det rätt så jobbigt för det va mer än vanligt :/ I går stannade jag i Västerås hemma hos Sebastians familj medan han åkte till Fagersta och hjälpte till med tävlingen. Blev en väldigt lugn dag, vi tittade på skidskytte och bandy. Zacharias grät så fort någon svensk gjorde nått bra ;) Haha lite komiskt :P Han hade en väldigt bra dag, han låg framför tv:n och pratade en massa och blev bara lite upprörd när han ville ha mat :) Vi kom hem väldigt sent, runt kvart över tolv på natten. Tackar för att jag har fått sova skapligt annars hade jag varit riktigt trött idag :P

Nu på förmiddagen har vi varit iväg till BVC. Som tur var fick vi väldigt fint väder och inte allt för kallt idag så det var en behaglig promenad :) Ja, han växer och ökar i vikt som han ska :) Ligger lite ovanför normalkurvan :) Nu när han är 2 månader väger han 6150 gram och är 61,5 cm lång. För en månad sen vägde han 4820 gram och var 57 cm lång så det har hänt en del sen dess :P

Om några timmar ska jag äntligen få ta mig iväg till Friskis&Svettis :D Som jag har längtat! Ska inte på efterkontroll förrän imorgon men jag orkar inte vänta tills imorrn ;) Känns det inte bra så avbryter jag ju naturligtvis :) Men måste försöka ta det extremt lugnt i början så jag inte råkar göra nått tokigt. Allting är ju inte riktigt färdigläkt i kroppen ännu. Ska bli så himla roligt :D

 

Ännu en älskad människa har lämnat oss. I lördags kväll somnade älskade Olle in. Vila i frid. Du och farfar har det bra där ni är.
Som syster sa - "Två små liv ser ljuset, två tas ifrån oss"


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Haha det FINNS ju vuxensaker också att prata om faktiskt ;) Inte bara bajs och amning ;) Tack vännen :) Kram

2012-02-07 14:13:56
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Jo såklart :) Målet är dock att inte bli en sån där förälder som BARA pratar om sina barn :P Får se hur det går, haha, förmodligen inge bra :P

2012-02-07 21:48:25
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback