Taskig natt

Ja nu har jag suttit och följt Gomorron Sverige under hela förmiddagen. Mest för att jag varit så nyfiken på prinsessans namn ;) Lite roligt att det blev ett namn som folk inte trott, Estelle :P Och roligt att hon blev hertiginna av Östergötland :)

Om vi ska gå över till annat så har jag varit med om en väldigt jobbig natt tyvärr :/ Lillkillen har vaknat 5 ggr för att äta och även då han satt kräks i halsen och blivit jätteledsen. Svårt att sova där i mellan då katten tagit upp en stor del av min sänghalva och min sambo har snarkat i högan sky. Känns som att det inte kommer bli mycket gjort denna dag :/ En veckas "sovsemester" vore inte dumt! :P Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med en kopp kaffe och bara ta det lugnt och mysa med min underbara unge!

Första bilden jag lagt upp på mig själv på vääääldigt länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback