Nätterna som varit :)

Ännu en helg har gått. Och det har faktiskt hänt en del :) Vi kan ju börja med vår lilla killes framsteg när det gäller nätterna :) Fredag till lördag natt sov han i sin spjälsäng för första gången :P Han sov där mellan 22-02 sen fick han faktiskt lov att sova mellan oss efter att han hade ätit :D Natten mellan lördag och söndag slog han återigen rekord. Han sov hela 6 timmar innan han ville äta igen. Från 23:30 till 5:30, själv skulle jag kliva upp 6:30 och tyckte väl då att han kanske kunde ha sovit en timme till ;)
Igår somnade han i soffan när vi tittade på tv. Klockan var runt 19:45, jag la ner honom i spjälsängen runt 21:30 och där låg han och sov fram till 3:45 inatt! Hela 8 timmar innan han ville äta. Helt otroligt! Han somnade igen vid 4 och vaknade inte förrän 7:30 nästa gång. Framsteg! Men nu ska jag nog inte säga för mycket för då lär vi få några jobbiga nätter igen :P Fast det är riktigt skönt att vi har haft många bra nätter, det får oss att tro att det kommer bli bättre framöver. Det märks även att han på dagarna inte kräver lika mycket mat, att det kan ibland kan gå 3-4 timmar innan han vill äta igen :)

Utöver de underbara nätterna så var vi i lördags förbi bowlinghallen och tittade när tjejerna spelade match. En riktig rysare som slutade bra med 11-9 till oss :) Efteråt åkte jag med mamma hem och vi var där i ett par timmar innan Sebastian och Matilda kom och hämtade oss. Vi hann hem lagom till att Charlotte Perelli hade sjungit klart sitt bidrag :P Tyckte väl att även denna deltävling var lite sisodär. Tyckte inte att någon låt var något speciellt.

Igår spelade jag min första match sedan september förra året :) Det var hur roligt som helst, men väldigt jobbigt! Man tror inte att det kan vara så jobbigt förrän man har varit borta en längre tid :) Vi vann och jag är ändå nöjd med mitt spel trots att siffrorna kanske inte var så bra :P Träningsvärk har jag sluppit än så länge, får väl se på step-passet ikväll hur det känns, och framförallt hur det kommer kännas imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback