BVC-besök + fika med syster

Idag kom syster hem till mig, hon har sin mage kvar än.. men hon kämpar på, precis som jag fick göra :) För eller senare vill ju bebisen ut :)
Hade tid på BVC också så hon följde med mig dit. Inge vidare väder att promenera i, vi blev dyngsura :P Besöket gick bra och lillkillen fortsätter att öka i vikt och längd :) Skönt att se! Efter gick vi och köpte fika på HC, årets första semla :) Mycket annat har inte hänt idag. Jag har tittat på film och Sebastian har varit i Motala och tränat. Internet har legat nere hela eftermiddagen och kvällen och kom inte igång förrän nu :)

Imorgon blir en lugn dag, har inget planerat. Hoppas på skapligt väder så jag kan ta en promenad med lillkillen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback