Kaffe, äpple och risifrutti

Även denna dag blev det att stiga upp tidigt. Tur att man har en morgonpigg liten kille som kan prata och roa sig med soffkudden medan mamma äter frukost och gör sig iordning ;) Framåt förmiddagen blev det en promenad in till stan i solskenet. Där träffade jag Jenny och hennes lilla Gustav som är 3 veckor yngre än Zacharias :) Vi pratade om hur det senaste året varit (har inte träffats på över ett år) och om våra små pojkar :) Zacharias var lugn och tillfreds ett bra tag, men efter att ha fått mat vände det. Han blev väldigt kinkig och jag fick honom till slut att somna. Han vakna och blev ledsen igen när jag försökte lägga ner honom i vagnen :/ Strax efter gick vi hemåt och då somnade han igen. Väl hemma, när pappa tog emot honom så smila han upp sig och var glad igen :)

8 veckor gammal idag

Efter att ha fått äta och naturligtvis kräkts en massa, blev han grinig igen :( Stackarn'! Fick honom till slut att somna på mitt bröst och där sov han fram tills för en stund sen. Hoppas att han blir gladare efter att ha fått äta lite, tycker så synd om honom när han är ledsen. Man vet ju inte alltid vad det beror på :( Vill ju så gärna att han ska vara glad hela tiden!

Nu ska jag få i mig lite kvällsmat - Kaffe, äpple och risifrutti. Funkar väl det med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback