Promenad i stormen

Har haft ännu en dålig natt. Lillkillen var jättehungrig och när han väl hade ätit (och det var hur mycket som helst) så började han kräkas en massa istället. Höll på så till och från hela natten och jag som hade hoppats på sovmorgon.. det kunde jag ju totalglömma :/ Istället fick jag kliva upp tidigt för han kräktes hela morgonen i princip. Jag fattar inte varför han kräks så himla mycket?! De här två senaste dagarna har varit nått förskräckligt. Tycker synd om min stackars lilla kille :( Kan ju inte va något roligt alls, inte för hans mamma heller för den delen :S

Vi tog det lugnt på morgonen, han fick till slut behålla lite mat och vi gick ut på en promenad framåt lunchen. Trodde det skulle vara skönt med tanke på att solen lyste men den gick fort i moln och det blåste något fruktansvärt :/ Gick in på Hageby Centrum för att köpa nötter och salta pinnar till kvällen...  tur var väl det för helt plötsligt var det snöstorm ute. Det lugnade ner sig ganska fort så vägen hem från centrum gick i en väldans fart :P
Nu sitter jag i soffan omringad av mina sovande grabbar. Katten ligger och snusar i husses knä, husse i sin tur ligger och sover väldigt stillsamt medan lillkillen låter värst av alla tre ;) Åh min älskade lilla familj :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback