Shopping med syster :)

Trevlig shoppingtur med syster idag :) Zacharias var himla snäll, låg och tittade där i vagnen och blev inte hysterisk när han va hungrig utan klarade av att vänta tills vi kom till Kupolen :) Köpte ett par jeans i stl 68 + en body, stl 62 inne på Kappahl. På H&M hittade jag ytterligare ett par snygga byxor åt honom, med hängslen :P stl 62 men de var rätt stora. På Polarn och Pyret hittade jag ett par randiga tuffa byxor som reades ut, stl 62. Finns så mycket fint så det är svårt att inte handla kläder åt honom ;) Har ju även beställt kläder som inte kommit än :S Mamma fick sig ett nytt klädesplagg, en tröja från Vero Moda :) Har inte köpt kläder till mig själv på evigheter :)


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Stl 62, är det så han ska ha att växa i eller är han så stor redan? :O Trodde stl 50 var minsta storleken för nyfödda.

2012-01-05 17:03:34
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Jag tänkte väl :P

2012-01-05 17:12:40
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback