Snart moster :D

Det blev en fullspäckad helg med bowling och resa :) På lördag morgon åkte vi mot Eskilstuna. Sebastian skulle spela match och själv blev jag hämtad av Roger för att sedan åka till Västerås. Där fick jag chansen att vila ett tag medan farmor, farfar och faster Elin tog hand om Zacharias :) Man blir ju lite bortskämd när man är iväg sådär :)
På eftermiddagen åkte vi till Västerås bowlinghall och tittade på Sebastians andra match. Tyvärr förlorade de både den och matchen i Eskilstuna :(

På eftermiddagen kom resten av syskonen på besök och lillkillens kusiner :) Vi fikade och senare framåt kvällen beställde vi hem mat. Hände inte speciellt mycket mer på kvällen då vi enbart satt framför tv:n :P Igår åkte vi hemåt rätt så skapligt då jag så gärna ville se tjejerna spela. De mötte Högland vilket skulle bli en svår match. Det visade sedan att dom var betydligt bättre än oss. Högland vann med 13-7 och slog fina siffror som 66 medan vi försökte så gott vi kunde och slog över 63. Dock kunde kämparglöden varit bättre då det dog ut under serie 3 :/ men man kan ju inte alltid vinna :)

Idag sitter jag som på nålar. Syster kommer när som helst att få barn :D Det är så otroligt spännande och jag hoppas att de hör av sig snart :) Just i detta nu är klockan 14:02 och det är exakt 7 veckor sedan Zacharias kom till oss :) 7 helt underbara veckor!! Och det var ungefär såhär många veckor det skulle vara mellan kusinerna från början :) bara att jag födde i början på december och hon i slutet på januari när vi egentligen skulle haft den 23:e november och dom den 6:e januari :P Spännande spännande!!! Vill höra nått ifrån dom nu :D Snart är jag moster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback