Föräldragrupp

För första gången deltar jag nu i en föräldragrupp :) Imorse var det knappt att jag kom upp ur sängen och iväg till BVC/öppna fsk där träffarna med andra föräldrar äger rum. Klockan ringde 8:oo, riktigt jobbigt men jag tog mig till slut upp från sängen :P Och det är jag glad för! Det var riktigt roligt att träffa andra mammor, och även några pappor och deras bebisar :) Förhoppningsvis kommer jag att gå på alla träffar, största problemet är ju att ta sig ur sängen så tidigt, även om 8:oo på morgonen inte är så tidigt men det blir ju det när man har en liten kille som håller en vaken rätt mycket under nätterna. Det kommer förmodligen bli bättre med tiden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback