Kryssning bokad :D

Då var det klart! I augusti åker vi på kryssning till Tallinn ihop med min syster hennes karl och Malte :D Jag och Caroline var inne i stan idag och bokade resan :) Nu måste vi bara ordna pass till lillfisen och Sebastian :)Har bokat tid på torsdag så det blir fixat så fort som möjligt :)
 
Caroline och jag tog en kaffe uppe i Kupolen medan pojkarna åt, därefter tog vi en kort sväng på stan. Till slut hamnade vi i Vasaparken där vi åt lunch. Blev sallad från ICA :) Nu ska jag klä på mig träningskläderna och gå över med Zacharias till gammelmormor där han ska få vara medan jag är och tränar :P
 
Såhär har Zacharias varit klädd idag :) Cardigan {Newbie}, från Kappahl, t-shirt {piké} från H&M och jeans från Kappahl :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback