Minnen

Ordnade pass åt Sebastian och Zacharias idag :) Det gick faktiskt riktigt bra, men Zacharias var ganska skeptisk när kameran kom fram och drog inte på smilbanden hur mycket tjejen bakom disken än försökte :) I vanliga fall brukar han alltid göra det ;) Kanske var för att vi hade sagt åt honom att man inte får le på passfotot ;)
 
Umgicks med Caroline efteråt. Jag hade bränt ner alla bilder från Maltes dop på en skiva som hon fick. Sen gick vi igenom kort som hon tagit och gamla bilder som hon fått av pappa {som jag också ville ha}. Lite från BB när Zacharias var nyfödd, vi har ju inga bilder på oss tre tillsammans när han är precis nykläckt :D Alltid roligt att ha! Kom över mycket andra kort, från sommaren 2010 och 2011 också :P Till exempel det här nedanför, jag och pappa på Kallsö juli - 2010. Bästa sommaren på väldigt många år när det kommer till vädret. Var ju hur skönt och varmt som helst då!! Kom ihåg att jag blev riktigt solbränd, kanske inte så konstigt då vi bada och solade nästan varje dag :) Nu finns det ju inte tid för sånt, vädret har ju inte tillåtit det heller för den delen :S Får hoppas på att det blir ändring på det lagom till Sebastians semester, då vi verkligen kan hitta på lite om dagarna :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback