Färgargården

Idag mötte jag och syster upp Maria och Sofia vid Färgargården. Alla barn, förutom Marias äldsta var med :) Det var ingen direkt värme ute men ändå ganska så skönt :) Zacharias fick smaka på majskrokar för första gången :P Har funderat på att köpa det tidigare eftersom han är förtjust i majs. Det var en riktig hit! :D Påvägen hem senare på eftermiddagen gick jag faktiskt förbi och köpte hem en påse :) Vi satt där på caféet ett par timmar innan det var dags att röra på sig :) Jag följde med Caroline hem ett tag och umgicks lite.


Har varit hemma ett tag nu och bara tagit det lugnt tillsammans med Zacharias :) Måste även berätta att han har ställt sig på alla fyra för första gången :D Han gjorde det hemma hos Carro först och sedan även här hemma :) Han står mest och gungar :P Han kanske börjar krypa tidigare än jag trodde ;) Bäst att passa sig :P

Imorgon ska jag iväg och träna på förmiddagen. Sen, senare framåt eftermiddagen/kvällen ska jag och Zacharias gå hem till morfar och mormor. Fira mors dag lite sent ;) Hoppas på att vi kanske kan grilla! På kvällen kommer även Zacharias farfar, han stannar hela helgen :) Ska bli mysigt för lillfisen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback