Mavala nagellack

Det är som det är här hemma i sjukstugan. Idag började Zacharias näsa att rinna som en öppen kran så nu förbereder jag mig på en förkylning.. tycker så fruktansvärt synd om min lilla pojke. Nu får vi verkligen hålla tummarna för att han är frisk till midsommar. Det ser ganska mörkt ut just nu, men det kan ju vända fort! Han verkar inte ha någon feber så vi får se om vi kommer ut på någon promenad framåt dagen.

Över till lite annat. Nu har jag tre nya nagellack i min lilla samling :) Gick förbi och köpte dessa igår {eller ja, Sebastian betalade faktiskt} :) Älskar pastellfärgerna som Mavala har :) Kommer att ha någon av de här tre på naglarna till Midsommarafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback