Spa-weekend

Hade fruktansvärt roligt i helgen ute på Sandvik Gård. Ätit gott, prövat på olika träningspass, badat, relaxat och skrattat tillsammans med mina kollegor. Himla roligt att träffas så där utanför jobbet, även om de blir mycket "jobbsnack" ändå :) Första natten var faktiskt jobbig, hade svårt att slappna av.. låg och tänkte på lillfisen. Jag lyssnade efter hans snusande men det var precis tyst :P Andra natten gick något bättre och jag kan säga att det var en jätteskön känsla att få komma hem och pussa på Zacharias! Saknade självklart Sebastian och katten också :) Man vilade ju inte direkt upp sig under helgen utan det var ju full fart hela tiden. Zacharias ville inte bjuda sin mamma på en bra natt och sovmorgon utan väckte mig hela 6 ggr :S Snurrade runt på mage, blev arg så jag fick kliva upp och vända på honom. Hände vid fyra tillfällen, de andra två gångerna fick han äta. Sista gången han låg och var ledsen fick jag ta upp honom och lägga honom i vår säng. Ville inte somna om! Till slut, efter mycket om och men somna han i min famn och vi kunde sova fram till halv nio. Kan säga att jag är ganska så trött :S Hoppas på att piggna till sen när det är dags att åka iväg och träna.

Helgen i bilder

Ikväll är det dags för babysim igen :) Förmodligen följer både morfar och mormor med och tittar :) Får bara hoppas att våra pojkar inte är allt för trötta nu när det blev på kvällstid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback