Underbar onsdag!

Oj, nu har det hänt grejer här på blogg.se. Kände inte igen mig alls när jag loggade in, men man vänjer sig väl vart efter :P
 
Idag följde jag och Zacharias med Sebastian till Söderköping och Smultronstället [Östergötlands populäraste glasställe]. Där träffade vi några av hans arbetskamrater och åt glass. Jag och Sebastian beställde varsin Läckerbit :) Punch och pistageglass med chokladsås, toppat med grädde [jag valde bort den och fick mjukglass istället] kex och punchrulle :P Den var enorm!! Kändes som de hade tryckt i 1 liter glass i den där glasskålen ;) Åt knappt en fjärdedel! Bild finns på Instagram @ emeliieottosson om man är nyfiken. Vi kom hem runt två tiden och gick över till mormor/gammelmormor. Skulle blivit bjuden på sockerkaka men det fanns det verkligen inte plats för :P Får smaka av den imorgon istället :) Då ska vi dit igen för att binda midsommarkransar åt pojkarna :) Är ju ett måste till midsommarafton!
 
Efter besöket hemma hos mormor gick jag en längre promenad med Zacharias och han sov hela vägen! Gick lite över 7 km sammanlagt :) Behövdes ju efter glasskalaset i Söderköping ;) Nu är vi hemma, jag sitter och försöker redigera bilder från dagen. Det tar ju sin tid :) Bjuder på lite i ett senare inlägg. Nu börjar jag faktiskt bli hungrig igen och kvällsmat kanske vore nått :)
 
Två bilder från promenaden igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback