Hurtbulle!

Även idag har vi knallat 6 km jag och lillkillen. Tog oss en promenad på morgonen. Var en halvdålig natt och jag var så fruktansvärt trött och behövde helt enkelt piggna till :) Tråkigt väder och lite småkallt men skönt. Zacharias sov hela vägen, vilket är ovanligt. Han brukar ofta bara sova en kort stund när han ligger i vagnen.

Vi var hemma lagom till lunch, men efter att han hade fått äta och jag värmt min mat blev han otroligt kinkig och ville bara upp i famnen och ligga vid bröstet. Fick med lite krångel i mig maten till slut :P
Senare på eftermiddagen hämtade syster upp mig och vi åkte till kyrkan för att delta vid fikat efter själva begravningsceremonin. Blev lite smörgåstårta och väldigt mycket prat om våra små killar. Det livade nog upp stämningen lite vilket kan vara skönt vid såna tillfällen.

Kom för en stund hem från stan. Var och tränade på F&S och tog mig en promenad hem. Känns som jag blivit värsta hurtbullen ;) men vill så gärna att det ska börja hända nått med kroppen. Har stått stilla i 1 månad trots att jag varit aktiv med promenader och friskispass. Ska försöka ta mig ut på längre barnvagspromenader/promenader 5 ggr i veckan. Får se om jag kan hålla det :P Och även försöka gå på minst 2 friskispass/vecka, som jag gjort nu de senaste veckorna. Heja mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback